srijeda, 10. lipnja 2020.

zatrovano tijelo

PROZOR U BUDUĆNOST ZATROVANOG TIJELA

"Čoveče pomogao si mi da shvatim koliko je znojenje važno! Ja tek sada razumem to. Ja sam mislio da je dovoljno preći na sirovu ishranu i da čekam rezultate. I tako sam izgubio godinu dana od novembra 2018. do septembra 2019. kada krećem samo sa voćem. Ali zato mi je voće pojačalo simptome toliko da sam saznao kako izgleda kada si teže bolestan.
Da li je ovo tačno što ću te pitati, meni je logično:
Ono stanje u kom sam ja bio kada sam te zvao, je bilo privremeno zato što sam bio u detoksu i krv je bila zasićena nečim nebitno sa čim. Međutim to stanje bi me čekalo da sam telo nastavio da opterećujem nezdravim istim navikama jednog dana kada bi krvotok postao trajno zagušen tim otpadom. Hoću da kažem da je ono bio moj prozor u budućnost."
Ovo je poruka koju sam nedavno primio od jednog klijenta koji je imao vrlo uznemirujuće simptome aritmije. Aritmije su mu na trenutke bile toliko ozbiljne da više nije mogao logično razmišljati, dok je imao i mnoge druge popratne simptome. Nešto što bi i najhrabriju i najsposobniju osobu preplašilo, a i nešto što sam imao priliku vidjet i pomoć mnogima kad sam radio na hitnoj, u Australiji.
Zamislite da se svaki dan budite misleći kako je ovo možda posljednja minuta života, plašite se neke iznenadne epizode srčanog udara koja bi se mogla dogodit svakog momenta, a istovremeno prolazite kroz unutrašnje borbe i brige za svoju porodicu koja ovisi o vašim prihodima jer vodite svoj ured i posao.
Ovo nije samo njegova priča, već i mnogih onih koji su nam došli u bolnicu. Sjećam se dobro jednog našeg čovjeka, koji je došao u bolnicu u Sidneju gdje sam radio, a koji je bio toliko bijesan na sve oko sebe jer ga je odjednom zatekla i onesposobila za rad vrlo snažna bol u prsima, što ga je odjednom spriječila da radi i vodi posao. Da privređuje za svoju porodicu.
A tako je slično bilo i sa ovim gospodinom, koji nije ni star, u srednjim godinama, a koji mi se javio. Iako je posjetio liječnike koji su mu također pružili ne tako ohrabrujuće vijesti, napravili testove i sve što je bilo potrebno (ja isto tako ne savjetujem nikome da ne posjećuje svoje doktore, dapače, često mi pomažu sa nekom analizom ili krvnom slikom), nije mu preostalo ništa drugo nego da se odluči u pokušaju saznavanja i istraživanja neke vrste alternative.
Ovaj gospodin je u biti jedan vrlo obrazovan čovjek, koji je dobro shvatio i istražio mnoge principe detoksikacije i utjecaja ishrane u tim procesima. Istražio je i pročitao dosta toga po pitanju te teme, a i sam se bavi jednom od grana medicine, tako da i nije baš laik.
Kontaktirao me je prije otprilike godinu dana ili više iz Srbije, no čije ću ime zbog profesionalne povjerljivosti ostaviti privatnim.
No Ipak, zbog određenih stvari koje je iznio gore u tekstu odlučio sam ovo sve objaviti i malo vam pojasnit neke stvari kad je u pitanju čišćenje tijela i kronična bolest. U biti, ovo je tema o kojoj pišem već dugi niz godina, posebno ako osoba pati od kroničnog ili naslijeđenog stanja. Kao i u slučaju ovog gospodina jer je i njegov otac patio od aritmije, tako da mi je odličan primjer za analizu i za razumijevanje raznih procesa u tijelu.
Činjenica da je samo dovoljno napravit prelazak na sirovu vegansku hranu i voćnu prehranu pogrešan, mišljenje koje se bazira na pogrešnim temeljima, pokazuje upravo njegov slučaj pogotovo jer je narod ovih dana previše toksičan.
Samo zato što ova dijeta djeluje na neke ljude i pruža im radost, energiju i jer nemaju simptoma, ta iskustva nisu ista kod svake osobe. Pogotovo jer znam za mnoge druge za koje ne čujemo na Facu ili mnogim veganskim grupama, a kojima je striktna prijesna ishrana ili pre česti suhi i mokri post izaziva gomilu problema, dapače, koja može ostavit posljedice i iscrpit tijelo. .
To su osobe koje kad pređu na sirovu vegansku prehranu ili prehranu voćem, koji se iznenada suočavaju s paklom i kaosom dublje detoksikacije, zbog čega odustaju od cjelokupne ideje koja povezuje hranu sa njihovim stanjem. Dok drugi pak izgube balans pa upadnu u teški ekstremizam i zašto često čujemo i čitamo kritike protiv ovog, u biti, vrlo jednostavnog životnog stila.
Za sve one koji su kronično toksični i koji slijede isti ili sličan životni stil roditelja, takve osobe često stvaraju unutarnje okruženje za "naslijeđene" bolesti, što se dogodilo i ovom čovjeku.
Jedini logičan način da se preokrene kroničnost njegovih simptoma je promjena načina života i prehrane, pročišćavanje starih nagomilanih toksina koji očito iritiraju njegovu najslabiju točku. A to su srčani mišići i kardiovaskularni električni sustav koji je neprestano prekidan od tih raznih toksina.
Međutim, prelazak na sirovu hranu i ishrana megadoza voća neće izliječiti kroničnost, pogotovo ne preko noći, jer postoje i druge dodatne tehnike koji mnogi ignoriraju, a koje su isto važne kao i sama promjena ishrane. Pravilna ishrana prirpada nizu drugih prirodnih zakona, koja bez tih drugih pravila šepa.
Čak i sama riječ KRONIČNO označava nešto dugoročno, nešto na čemu smo radili dugi niz godina i usavršavali. A kako smo se trudili da to stvorimo godinama, uzme isto tako i godinama da se skreše i steše van organizma.
Kad osoba iznenada pređe na sirovu vegansku prehranu ili na striktnu dijetu koja se temelji na voću i orašastim plodovima koja je napunjena živim enzimima, zdravim masnoćama, klorofilom, vitaminom C i drugim vitaminima i mineralima koji su poznati kao alkalizatori organizma, te vodom, kisikom i prirodnom životnom energijom, to sve stvara okruženje u kojem se ti toksini odvajaju i uklanjaju iz raznih skrivenih mjesta. Pogotovo crijeva.
Kad se tijelo konačno odlučilo riješiti ovih toksina i možda nekih starih boleština koje su se tamo skrivale godinama, kada mnogi paraziti počnu odumirati i napuštati tijelo, te kada se probudi naš imunitet šta mislite kako će se osoba osjećat? Sjajno i bajno!? Aha, malo morgen!
Ako je netko u pravom detoksu, osjećat će se gore i u mnogim slučajevima će se simptomi pojačati. Neki su mi se žalili kako su se pojavile neke stare, dječje bolesti, čak i emocije, dok su neke osobe imale simptome nečeg što nikad nisu znale ni da imaju i da postoje u tijelu. A da ni ne govorim o pesticidima, teškim metalima, te drugim neprirodnim otrovima koje smo nakupili.
Ono što je ovaj čovjek doživio je šokantni bljesak svoje budućnosti ako bi nastavio jesti što je prije jeo, tipičnu vojvođansku dijetu koja se temelji na mesu, prženju i kuvanju, jajima, mlijeku, siru, kolačićima, raznim sokićima iz konzerve i šta sve ne. Jer i sam Balašević pjeva kako se kod nas nekad dobro jelo baš, zar ne? A ne vjerujem da se i sad nešto promjenilo jer sam dobro upotnat sa menijem našeg naroda.
Svi ti simptomi detoksikacije su procesi akutne ili aktivne faze popraćene sa reakcijama kroz koje osoba mora proći jer UZROCi (razne bolesti i toksini) izlaze iz tijela. Nešto što će se manifestirati kasnije ako se ne pročisti i dalje akumulira, u starijoj dobi, ali na puno teži način jer je tijelo starije i istoršeno. Toksičnije.
Te kronične manifestacije i bolest srca bi se tada samo mogle kontolirat nekim lijekom za srce ili možda kururškim zahvatom, što je nekima pomoglo, a neke odvelo u pre ranu smrt ili dugogodišnje patnje. To znam jer je moj otac 'dobro jeo baš' i na mojim rukama skoro umro i doživio teški srčani udar, od kojeg je jedva jedivce ostao živ i godinama patio od posljedica i nus pojava raznih lijekova i operacija.
Iako je ovaj čovjek bio na strogo-sirovoj veganskoj i voćnoj dijeti, stalno sam mu govorio da, iako jede odgovarajuće količine hrane i unosi dovoljno kalorija i svega potrebno organizmu za ispravan detoks, koja očito radi svoj posao, MORAO bi i vježbati, znojiti se.
No kako to objasnit jednoj osobi koja se boji da joj vježbe ne pogoršaju aritmiju i poveća otkucaje srca, koje bi vodile ka panici i mislima da ćeš umrijet? Malo škakljivo, zar ne?
Čak sam mu rekao da treba pojesti malo i kuhane hrane jer mu je detoks postao pre jak, što nije zaustavilo detoks, ali sa namjerom da ga barem koliko-toliko uspori.
Uprkos kuhanoj porciji čak ni to nije pomoglo i tek kad je odlučio kupiti kućni bicikl i intenzivno trenirati, nešto što ga je natjeralo da se puno znoji, simptomi su se smanjili na gotovo nulu. Sve dok se sve manje javljao i sa većinom dana provodio bez nekih velikih problema, simptoma ili izazova, ali samo ako bi dnevno sjeo na biciklo i iznojio se kao da je u sauni.
On je u biti jedan od mnogih primjera koji su mi često dokazali da je sirova hrana ili voćna dijeta, bez intenzivnog vježbanja i znojenja, gubitak energije i vremena, pogotovo ako želite temeljitije očistiti sustav i tijelo.
To sam si već toliko puta dokazao i kad sam sam išao kroz detoksikaciju, a i kad sam djelio savjete.
Vježba je ta karika koja tere i najokorjelije toksine i kiseline sa stjenki crijeva i raznih šupljina, tjera i pokreće limfe, stimulira jetru i izbacuje sve i svašta kroz kožu preko znoja, što ni jedna druga tehnika detoksa neće napravit.
Tko god ne vježba, taj se sverca, a u Prirodi nema švercanja jer je Priroda raw i iskrena. Nema muljanja i zato marš napolje!
Vježbajte!
Čak je i rad i motika izašla it Raja!

Napisao: IGOR ROMČEVIĆ