Dolazi doba svjesnosti: Ne vjerujte u servirano – puno ljudi se budi!
Ako se ograničite na praćenje “zvaničnih” vijesti, nikada nećete saznati kako čovječanstvo postaje zdravije, jače i informiranije. Društvena ograničenja stvorena strahom gube svoju moć naspram rastućeg optimizma i snage evolucije. Ne samo da ćete svjedočiti nadolazećoj eksploziji svijesti već ćete u njoj i sudjelovati!
Ono što je sraslo kao promjena paradigme sada eksplodira u prvoj generaciji Trans – generacije (Generacije Z). Oni imaju pogled na svijet kao da su sve to do sada već vidjeli, a novi stav je: „Mijenjam se toliko brzo da te izazivam da me pokušaš definirati.“
U pravu su. Oni pitaju sami sebe i sebe međusobno „zašto“, umjesto da to pitaju roditelje i osobe od autoriteta. Svjedočimo li fraktalnom skoku u svijesti kako dosežemo kritičnu masu zvanu efekt stotog majmuna?
Jeste li primijetili da korporativni mediji izvještavaju uglavnom o ekstremizmu mnogo više nego o tome što se događa u “mainstream” svijetu?
Tu osjetnu napetost mnogi su osjetili kao skrivenu struju koja će osloboditi stvari – u pozitivnom smislu. Ne samo da ćete svjedočiti nadolazećoj eksploziji svijesti već ćete u njoj i sudjelovati.
Znakovi da dolazi doba svijesti:
1) Spoznat ćete svoju vrijednost
Internet je čudesan alat koji vam omogućava da dijelite ono u čemu ste dobri i odmah dobijete povratne informacije. Kreativni ljudi prikupljaju te povratne informacije, unaprjeđuju svoju stručnost i poruku te okreću to u svoju korist.
Jednom ste bili osuđeni na posao koji vam nije donosio osobno ispunjenje, dok sada pretvarate ono što volite raditi u proizvode i usluge za druge koji dijele vaše interese.
2) Zabavljamo se igrajući se zajedno
Iako mislite da nas je elektronika razdvojila, vraćamo se zajedno na potpuno nov način. Otiđite na jogging u susjedstvu i moguće je da će neki klinac uperiti svoj mobitel prema vama i tražiti od vas da date izjavu za njegov YouTube kanal.
Društvene mreže premošćuju jaz između potrebitih i onih koji imaju više nego im treba. Shvaćamo da je suradnja mnogo zabavnija od konkurencije.
3) Upravljate konzumerizmom umjesto da konzumerizam upravlja vama
To nećete čuti u vijestima, ali mnoge korporacije su u panici dok se pokušavaju redefinirati kako bi ostale relevantne.
Više nismo slijepi u pogledu toga kako se proizvode određeni proizvodi i odakle dobivamo hranu.
Sada brinemo o životinjama i okolišu. Mesna industrija je dokazano najveći zagađivač planeta. Postajemo vegetarijanci i vegani. Brinemo, pomažemo, borimo se za prava onih koji se ne mogu boriti sami za sebe.
4) Važno je upravljanje, a ne vlasništvo
U dugovima trideset godina zbog kupljene kuće ili sedam godina zbog novog auta? Jeste li za golemi studentski zajam? Ne, hvala. Poput posade Apolla 13, izokrećemo stvari kako bi našli nova rješenja i puštamo da naši izumi služe kao nova tržišta.
Posao života treba biti dinamičan, fluidan i održiv bez obzira uspinjemo li se prema gore ili se spuštamo natrag dolje.
5) Nastaje nova rastuća ekonomija
Ako konkurencija za svakog pobjednika poluči jednog gubitnika, suradnja je ta koja stvara uspinjanje i rast. Konačno shvaćate – ako ja pobjeđujem i vi pobjeđujete – i obratno. Financiramo jedni druge i kupujemo lokalno. Pronašli smo svoj glas. Potpuno je zabavno kada brinemo jedni za druge.
Pojavljuje se suvereno biće koje se najprije okreće prema sebi i unutar sebe traži odgovore, a nakon toga se pojedinci okreću jedni drugima kako bi surađivali. Naše povijesne knjige su pune slavljenih suverenih bića ispred svog vremena.
Sada je red na vama. Kada znate svoju pravu vrijednost, možete krenuti putem slobode.
Riječima dr. Martin Luther Kinga Jr.: „Nitko nije slobodan dok nismo svi slobodni.“
ATMA – Pripremila: Suzana Dulčić