petak, 26. srpnja 2019.

promijeniti život

NAJBOLJI NAČIN DA REPROGRAMIRATE SVOJU PODSVEST I PROMENITE ŽIVOT

Da li ste gledali film Tajna? Tamo nam poručuju da možemo biti, imati i raditi sve što poželimo. Govore poželi novi auto, zamisli da ga voziš i dobićeš ga.
Mi tada, potpuno oduševljeni idejom da se život ne svodi na puko preživljavanje i trpljene bilo čega ili koga sednemo, zamislimo taj novi auto, ali se ujutru ponovo nađemo na autobuskoj stanici, čekajući prevoz koji će nas odvesti na posao koji ne možemo da smislimo, samo da bismo na kraju meseca dobili dovoljno novca da platimo račune i hranu.
Tada često postajemo frustrirani zbog celog tog koncepta pozitivnog razmišljanja, jer – Koga, bre, ovi lažu?! Pogledaj gde živimo! Ko će da mi da?!! Odakle?
Zvuči poznato?
Ja nemam apsolutno ništa protiv filma i knjige Tajna, jer sam upravo zahvaljujući njima 2009. godine saznala za nešto što se zove Zakon privlačenja. Međutim, jedina svrha ovog filma i knjige je da ukažu, da upere prstom u smeru kojim možemo krenuti, ukoliko zaista želimo živeti život vredan življenja.
Sve što nam otkrivaju u Tajni nije ni vrh ledenog brega znanja o tome kako život zaista funkcioniše.
Da bismo promenili svoj život, potrebno je da promenimo celo svoje biće, a ono nije naše misli. Misli su samo jedan od alata kojim menjamo sebe.
Naučnici kažu da prosečna osoba u toku jednog dana ima oko 65.000 misli i da nam pritom 95% tih misli dolazi iz podsvesti, odnosno nesvesno. Ja im verujem zato što sam i previše puta sebe uhvatila kako razmišljam o nečemu što ne želim i da uglavnom nemam pojma kako i kojim putem sam u svojoj glavi uopšte stigla do tog mesta.
Ako samo 5% radimo ili mislimo svesno, a 95% nesvesno, šta mislite ko je glavni? Naša podsvest, naravno.
Zapamtite da o svemu čemu u svom životu svedočite imate duboka uverenja unutar svoje podsvesti.
Evo primera:
Vi želite više novca u svom životu, odgledali ste film ili pročitali knjigu Tajna i sada izjavljujete – Ok, stvarno želim više novca!
Međutim, toliko dugo ste slušali da je novac teško steći i imati i u to ste uvereni, da vaša podsvest sa ovom izjavom sada ne zna šta da radi.
Unutar podsvesti postoji poredak koji savršeno funkcioniše kako bi vam dostavio opipljive dokaze o vašim najdubljim uverenjima.
Sada se tu pojavljuje novi element – obilje novca. Podsvest ne zna gde da ga smesti. Nakon pet dana ili, što je češće, nakon pet minuta vi pomislite – Ma daj, kako bih uopšte mogao imati više novca?
Vaša podsvest tada zaključuje – Pa da, ono je bila greška, kako sam isprva i mislila, zaboravlja na vašu prethodnu izjavu i nastavlja da deluje u skladu sa glavnim uverenjem.
Da biste promenili okolnosti kojima niste zadovoljni potrebno je da reprogramirate svoju podsvest, a sada ćete saznati i kako.
Vrata naše podsvesti najviše su otvorena ujutru kada se tek probudimo i uveče, nekoliko minuta pre nego utonemo u san. To znači da je podsvest tada najpodložnija spoljnim uticajima.
Početnicima će biti teško da ujutru, odmah po buđenju, razvuku srdačan osmeh i izjave – Evo me, divni svete, šta danas imaš za mene?! Stoga je sa reprogramiranjem svoje podsvesti najbolje da krenete uveče, pre spavanja.

1. korak – Odlučite šta želite
Mnogi biraju materijalne stvari, ali lično nisam uverena da je to pametno raditi na početku.
Umesto toga možete poželeti da postanete zahvalni sa onim što imate, nasmejani, bezbrižni, da imate više razumevanja i blagosti za svet oko sebe, da osećate mir. Sve od upravo nabrojanog dovodi i do manifestacija materijalnih stvari.

2. korak – Vizualizacija
Nekoliko minuta pre nego osetite da ćete utonuti u san počnite da zamišljate sebe kao osobu koja želite da budete. Pustite sve razloge zbog kojih trenutno ne verujete da možete biti ta osoba.
Samo držite svoju sliku u glavi i podstaknite osećaj koji biste imali da ste takvi.
Evo kako sam se ja prvi put uverila da ovo radi:
Bez konkretnog razloga nisam bila najbolje raspoložena, a kako znam da naše misli izazivaju naše emocije, zatvorila sam oči i par trenutaka zamišljala da se glasno smejem. Otvorila sam oči i zaista mi je bilo malo bolje. Mozak ne zna razliku između onoga što se dešava u vašem unutrašnjem i vašem spoljašnjem svetu. Međutim, to nije sve.
Za manje od deset minuta dobila sam telefonski poziv u kom sam se narednih 45 minuta cerekala kao blesava. Mislite li da sam se posle toga sećala zašto sam bila neraspoložena?
Od tada često koristim ovaj “trik” i uvek mi upali.

3. korak – Doslednost
Svoju vizualizaciju morate ponavljati svako veče.
Pre sam i sama očekivala da će mi se život promeniti nakon što odradim dve meditacije i napišem pet zahvalnosti, ali sam shvatila koliko je to besmisleno kada sam počela svakodnevno da radim vežbe.
Potpuno je isto i sa mentalnim vežbanjem!
Zamislite da ste počeli da radite trbušnjake, ali pošto posle nedelju dana ne vidite rezultate koje želite, ljutito izjavljujete – Ma koji crni trbušnjaci, kakve su ovo gluposti?! S punim pravom bi vas proglasili maloumnikom.
Vašoj podsvesti, baš kao i vašim mišićima, potrebno je određeno vreme da se promeni i počne da izgleda drugačije. To što se na početku ne vidi promena, ne znači da se ona ne dešava, samo morate ostati dosledni u svojoj nameri.
Šta se dešava ako nekada preskočite svoj mentalni trening?
Ništa.
Nemojte brinuti da će vaš prethodni trud pasti u vodu ukoliko iz nekog razloga nekoliko dana niste radili svoju vizualizaciju. Osim toga, setite se da je i vašem umu s vremena na vreme potreban odmor, baš kao i mišićima.

Akcija!
Pozivam vas da uvedete vizualizaciju u svoju večernju rutinu i budete istrajni. Znate i sami da nećete ništa izgubiti, a ono što možete dobiti vredno je svakog truda. Garantujem!

Dragana Cvejić