srijeda, 10. siječnja 2018.

volim te

O snazi riječi: VOLIM TE

Čim sam pročitala u knjizi dr Joe Vitale-a i dr Hew Len-a, kakvo dejstvo ima fraza "Volim te", počela sam da je primjenjujem u svim životnim situacijama.

Počinjala sam da je koristim čim sam se budila, kada sam doručkovala, tuširala se, razgovarala preko telefona, hodala itd.

Frazu "Volim te" u početku uglavnom sam izgovarala u sebi. Međutim, počela sam da se trudim da je što je moguće češće govorim ljudima koji su mi bliski.
Znate neki su se čudili, neki su bili zbunjeni, ali niko mi nije rekao: "Da li si poludjela" ili "Jesi li dobro?" Ne, samo su se osmjehivali i što je najvažnije - na kraju sam počela od njih da slušam istu tu frazu "I ja volim tebe".

Ova fraza je promijenila moj život: ranije je moj život bio nemiran i brz, a sada je harmoničan i u njemu se stalno događa čarolija.

Mislim da u dubini duše vi ( ja svakako) želite ljubav. Dakle, isto važi i za ostale. Kada kažete "Volim te", čistite sebe i emitujete energiju koja se širi na okruženje.

Mislite o nečemu ili nekome u vašem životu što vas još uvijek izbaca iz duševne ravnoteže. To može biti problem sa zdravljem ili konflikt sa kolegom na poslu. Nije važno šta je to.

Koncentrišite se na to u mislima i počnite da govorite "Volim te". Možete se obraćati univerzumu (Bogu, ko u šta veruje). Nije bitno da li verujete u efikasnost ili ne, samo povjerujte u proces i nastavite. Sve što treba da radite je da ponavljate "Volim te".

U skladu sa tim kako to budete izgovarali, počećete da osjećate ljubav i počećete da utičete na tu situaciju ili čovjeka.

Prolaz koji vas vodi u svijet od isceljenja do ispunjenja želja je jednostavna fraza "Volim te". Suština je da volite sve oko sebe. Da volite svoje suvišne kilograme, svoje problematično dijete, svog komšiju, da ih svi volite. Ljubav transformiše energiju i oslobađa je. Fraza "Volim te" služi kao čarobna lozinka za osjećanje univerzuma.

Doktor Hew Len je rekao da u jednostavnoj frazi "Volim te" postoje tri elementa, to su: zahvalnost, poštovanje i transformacija. Uz pomoć ova tri elementa, možete transformisati sve što poželite.

Da li ste i dalje skeptični? Pogledajte na to sa druge strane.

Čak i ako vam cijeli metoda izgleda bezuman, šta je loše u tome da misaono ponavljate "Volim te" dok telefonirate, pišete mejlove, jedete i živite svoj život? Tih dana ćete se osjećati bolje, čak i ako se ništa drugo ne dogodi. Pokušajte i vidite šta će se desiti!

VOLIM TE!

Prevela: Beba Muratović - bebamur.com