četvrtak, 8. lipnja 2017.

3 pravila

3 PRAVILA ZDRAVE IGRE

1. Budite zahvalni - najvažnije od svega je znati cijeniti ono što imamo, biti zahvalni na životu i uživati u malim svakodnevnim stvarima. Mladi ljudi često žure, gutaju ih svakodnevnica i stres, obolijevaju jer se loše hrane i nikada nemaju vremena stati i sagledati svoju poziciju. Interesantno je da su neki od najstarijih ljudi na svijetu među najsretnijim i najzahvalnijim.

2. Kretanje je život - važnije i od same hrane je neophodnost svakodnevnog kretanja tijela. Postali smo nacija koja samo sjedi i bulji u ekran, sjedi u vozilu itd. Morate se pokrenuti i biti aktivni nekoliko sati svakog dana. Pokret pokreće i limfni sistem, pomaže da se uklone toksini i mrtve ćelije, dok se ubrzavanjem rada srca kiseonik kao super-gorivo šalje u sve ćelije tijela i osvježava ga. Jednom sam upoznao 80-godišnjaka koji me je pobijedio u tenisu 6:0. Pitao sam ga koja je njegova tajna, rekao mi je da je stvar u svakodnevnom kretanju. Otkad sam i ja primijenio taj recept, osjećam se mlađe no ikada!

3. Prirodno tečno gorivo - mi smo jedina živuća vrsta koja kuva svoju hranu! U modernom vremenu postalo je nerealno očekivati od čovjeka da jede velike količine svježeg voća i povrća svakodnevno. Tu stupaju na scenu sokovi, kako biste tijelu dali sve vitamine, minerale i fitonutrijente koji mu trebaju. Kombinacijom pravilnog stava, tjelovježbe i prehrane postižete idealnu kombinaciju za zdravlje do kraja života!