četvrtak, 16. svibnja 2019.

sloboda

Najsnažnija afirmacija je "Ja sam slobodan!"

Kada ponovite ovu izjavu iznova i iznova, potvrđujete sebi i Univerzumu da ste slobodni od bilo čega. Drugim riječima, izjavljujete Univerzumu da ste slobodni od svega da više ništa ne reaguje na vašu energiju!
​Takođe kažete Univerzumu da možete tražiti nove mogućnosti i da ste otvoreni za istraživanje svoje kreativnosti u ogromnom moru mogućnosti!

Njena snaga je u tome da imate povjerenje u Univerzum da će odrediti šta je to. Ne treba tačno da znate šta je to! Univerzum već zna.

Samo meditirajte minut ili dva i izjavite: "Ja sam slobodan"!

Ja sam slobodan ...

- od ograničenog mišljenja,
- od sumnje,
- od straha,
- od nespokojstva,
- od bola,
- od patnje,
- od različitih zdravstvenih problema,
- od osjećaja bespomoćnosti,
- od borbe,
- od sukoba,
- od ograničenja niže svijesti,

Ja sam slobodan ...

- da razumijem ko sam ja,
- da nađem svoju radost,
- da nađem svoj cilj.

Možete beskonačno produžiti. Razumjeli ste ideju. Takođe možete da koristite ovu afirmaciju da biste smirili svoj um tako da možete proći kroz meditativno stanje pomoću svog Višeg Ja i Svijesti.

Istinska sloboda dolazi sa ljubavlju prema sebi i prihvatanjem sebe, ali obično postoje blokovi koji su stvoreni u našem emocionalnom i mentalnom tijelu koji nas ometaju da doživimo stvarnu slobodu.

Kada nađete ljubav u sebi i nađete mir i harmoniju u duši, naći ćete i svoju radost i istinsku slobodu! Istinska sloboda dolazi sa unutrašnjom harmonijom i balansom, a to se može postići tek nakon što uklonite sve što vam stoji na putu.

Prevela: Beba Muratović - bebamur.com