utorak, 7. svibnja 2019.

iscjeljenje srca

​Iscjeljenje srca, radeći to, što je na duši

Da li ste ikada gledali kako vama poznata osoba prevazilazi depresiju, oslobađa se loših navika i viška kilograma?

Nedavno je moja bliska prijateljica doživjela težak razvod i brzo se vratila u formu, zahvaljujući plesu šest puta nedeljno.

- To toliko troši snagu! - rekala sam, a pomislila sam: "Je li to opsesivna ideja kod nje?"
- Hm, vjerovatno. Ali je toliko zabavno, - odgovorila je ona. - Ja mnogo volim muziku!

Potpuno sigurna da će se kasnije sjećati toga kao "manijačnog perioda", odlučila sam da sačekam da se ona smiri. Ali to se nije dogodilo. Umjesto toga, ona se razveselila. Uprkos mojim kritikama i sumnjama, ona se bavila plesom. I nakon nekoliko mjeseci čak sam morala priznati da je to bila odlična ideja. Preko telefona mi je govorila veselim glasom o novim planovima.

Naravno, zahvaljujući plesovima, njena fizička forma je bila na visini, često sam slušala i kako pjeva sama za sebe. Tako, da nijesu samo vježbe za tijelo odigrale svoju ulogu, već i muziku.

Tri mjeseca nakon početka njenog plesnog maratona, prijateljica je kupila sintisajzer "Casio" - "samo budala to može". Posle četiri počela nešto da komponuje - "tako, za sebe". A pet mjeseci kasnije, već je svaki dan provodila izvjesno vrijeme za klavijaturom. Vraćajući se sa posla, sjedala je za sintisajzer da se opusti i dopusti rukama na volju, a zatim išla na ples. Da li treba napominjati da je njen novi voljeni takođe plesač?

Moja prijateljica je iscijelila srce, radeći ono što joj je na duši. "Šta bih željela da radim?" - pitala je sebe, a ne: "Šta treba da radim?".

​Zvuk liječi ako se svjesno primjeni, koristiti da se obnovi duša i tijelo, zahvaćeni negativnom energijom, koja se prvo manifestuje kao nedostatak harmonije, a zatim i kao slabost.

Džulija Kamerun "Zlatna žila"

Prevela: Beba Muratović - bebamur.com